Žádný přesný výsledek pro ""Beauty nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Beauty ...

Žádný přesný výsledek pro world"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít world ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 1.90 vteřin. 
Římské lázně a saunový svět
Olšáková, Pavla ; Velička, Jaroslav (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce)
Zadané místo pro návrh se nachází při ulici Hády v blízkosti bývalých lomů - Hády a Růženina lomu. Místo je obklopeno příměstskou rekreační zelení a má dostačující dopravní dostupnost. Na vyhrazeném místě je uvažováno nové i stávající využití. Nové využití zahrnuje budovu Aquacentra a budovu Římských lázni a saunového světa. Budova římských lázní a saunového světa bude obsahovat kromě hlavního provozu také doplňkové služby a vodoléčebné procedury. Objekt je orientován při jižní hraně pozemku mezi parkovištěm a budovou akvaparku. Objekt je řešen jako třípodlažní s 1S, 1NP a 2NP. Hmotově se jedná o kvádry založené na obloukovém půdorysu. Vstupní část je řešena jako souvislá pevná hmota. Zadní část je pak řešena jako 2 samostatné haly. Z hlediska konstrukce se jedná o železobetonový skelet. Povrchové materiály jsou omítka s metalickým nátěrem, sklo a dřevo.
Sen o pozemském ráji v Dostojevského dílech
Netopilová, Barbora ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Sládek, Karel (oponent)
Sen o pozemském ráji, znovuobjevení původního, absolutně harmonického rajského života, je podle Dostojevského jeden z nejhlubších a nejdrahocennějších snů lidského srdce. Duchovní cesta každého člověka má své dějiny, rodí se z teze (křest), prochází antitezí (krize) a završuje v syntezi (krása). Člověk vychází z edenského ráje "paradis" a cílí do nebe, Božího království. Tak je člověk v dějinách svého duchovního života roztržen v realitě mezi dvěma ráji: rajskou zahradou, z níž vychází a Božím královstvím, k němuž směřuje. Střed duchovní poutě, život, je doprovázen krizí, jež lze charakterizovat též jako odtržení od ráje. Postavy Dostojevského románů troskotaly na tom, že si svou přítomnost uprostřed dvou "rajských stavů" nebyly schopny připustit a tak se jejich představy o nastolení pozemského ráje pokřivovaly. V naší práci budeme sledovat čtyři tendence: 1. Pokřivení času, nesprávně uchopený smysl dějin. Snaha vracet se na zpět, odkud člověk vyšel ve smyslu origenistickém, cyklickém pojetí návratu je patrná v povídce Sen směšného člověka. Jiný extrém představují v té době se Evropou rychle šířící myšlenky marxismu, jež naopak význam minulosti popírají, stejně tak jako smysl dějin. Svůj sen upínají k rychle nastolené budoucí blaženosti. Jako jistou alternativu představíme křesťanský prorocký...
Římské lázně a saunový svět
Olšáková, Pavla ; Velička, Jaroslav (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce)
Zadané místo pro návrh se nachází při ulici Hády v blízkosti bývalých lomů - Hády a Růženina lomu. Místo je obklopeno příměstskou rekreační zelení a má dostačující dopravní dostupnost. Na vyhrazeném místě je uvažováno nové i stávající využití. Nové využití zahrnuje budovu Aquacentra a budovu Římských lázni a saunového světa. Budova římských lázní a saunového světa bude obsahovat kromě hlavního provozu také doplňkové služby a vodoléčebné procedury. Objekt je orientován při jižní hraně pozemku mezi parkovištěm a budovou akvaparku. Objekt je řešen jako třípodlažní s 1S, 1NP a 2NP. Hmotově se jedná o kvádry založené na obloukovém půdorysu. Vstupní část je řešena jako souvislá pevná hmota. Zadní část je pak řešena jako 2 samostatné haly. Z hlediska konstrukce se jedná o železobetonový skelet. Povrchové materiály jsou omítka s metalickým nátěrem, sklo a dřevo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.